Skip to content

Kush Doctor

4 February 2012

Pe Venice Beach am dat de Kush Doctor. O dugheană decorată pe toate părţile cu frunze de marijuana, cu doi tipi veseli cu pancarte care îi făceau reclamă la uşă şi un afiş mare pe care scria ”The doctor is in”.

Nu am intrat, dar m-a făcut curios. În sensul că eu ştiam că e ilegal să vinzi aşa ceva şi că de aia de ani de zile toţi hipioţii semnează petiţii online ca să se legalizeze. M-a făcut atât de curios, că am căutat pe net şi am găsit explicaţia: în California s-a aprobat o lege care permite să foloseşti marijuana cu scop terapeutic. Şi aşa s-a înfiinţat, pe plajă, dugheana lui Kush Doctor – probabil nu la asta se aşteptau cei care au dat legea, dar asta e. Înăuntru este un doctor cu acte în regulă (teoretic), care ”te consult㔺i îţi prescrie reţeta. Legal. Asta ca să vedeţi ce trăzniţi sunt californienii.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

