Skip to content

Școala de șoferi

8 February 2012

Școala de șoferi e grea. Nu atât pentru soție în sensul că e mult de învățat cât pentru amândoi în sensul că – incredibil – avem și mai puțin timp pentru noi.

Acum merge acolo sâmbăta și duminica, dar ieri de exemplu a trebuit să recupereze un curs pe care l-a pierdut când am fost în Los Angeles și în curând va face ore de condus și în timpul săptămânii, că altfel va putea da examen doar la vară. Și atunci pentru ea e greu că stă cu Ada, merge la ore și vine înapoi acasă să stea cu Ada. Și e greu și să înveți să conduci și să stai cu Ada. Și pentru mine e greu că am servici și în weekend stau cu Ada toată ziua. Și în timpul săptămânii ba merg la BJJ, ba stau iară cu Ada.

Și asta schimbă toată dinamica, pentru că mai demult soția avea timp și răbdare și mă lăsa de multe ori să îmi văd de ale mele – mai aveam timp să meșteresc la un proiecțel sau ceva și să mă relaxez. Atunci, fiind odihnit și relaxat, mă ofeream eu să stau cu asta mică sau să o iau la plimbare ca să poată și ea la rândul ei să se liniștească. Acum însă amândoi suntem ocupați non-stop și avem nevoie disperată de o vacanță. Bine, vacanță nu va mai exista pentru ceva vreme. În niciun caz nu vom mai putea merge nu-știu-unde peste weekend, pentru că dormitul cu toții într-o cameră de hotel cu Ada nu e odihnitor pentru nimeni. În schimb amândoi așteptăm cu nerăbdare să se termine școala de șoferi și să revenim la cum eram înainte. Și dacă mai demult ne plângeam că e greu și obositor, acum o să ni se pară floare la ureche după asta.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

