Skip to content

Muncit

13 February 2012

Nu m-am oprit din scris, doar am avut parte de un weekend ca în vremurile bune, în care am avut o grămadă de lucru. De fapt mai ceva ca în vremurile bune, că atunci lucram de dimineața până noaptea târziu, apoi dormeam bine și o luam de la capăt. Acum nu se mai poate că sunt tătic și chestii. Așa că de data asta am avut grijă de Ada în timpul zilei și am muncit noaptea. De dormit nu am mai avut timp de cât așa, pe apucate. Câteva ore vineri noapte, câteva ore sâmbătă noapte și un somnic de 2 ore sâmbătă dupămasa. Pe urmă duminică noapte aș fi dormit mai bine dar eram atât de plin de cafea că am adormit greu de tot. Și nu am dormit până la amiază, să mă refac, pentru că m-a trezit Ada de dimineață.

Noroc că am dat de capăt la ce trebuia să dau de capăt astăzi, așa că noaptea asta am de gând să dorm like a boss și de mâine revin la normal. Sper.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

