Skip to content

Neanderthal

14 February 2012

După cum spuneam, am fost foarte ocupat. Am avut de muncit la ceva. Așa că a trebuit să fac ceva ca să îmi cresc productivitatea. Cât mai puține întreruperi.

Mai demult lucram de acasă, unde era liniște și pace, dar acum nu mai este liniște decând cu Ada, a rămas doar pacea. Așa că a trebuit să vin la servici și a trebuit să găsesc altă soluție ca să nu vină lumea să mă întrebe una-alta, să mă cheme la ședințe și alte chestii de genul. Până la urmă știți ce am făcut? M-am încuiat în birou și am stat cu lumina stinsă, ca să dau impresia la trecătorii prin fața biroului că nu sunt în post. Și a funcționat. Chiar am putut munci neîntrerupt toată ziua.

Cred că voi face asta mai des. Poate îmi las și barbă. Și pe urmă o să umble legende cu care o să fie speriați internii, cum că în clădirea 1 într-un birou e un neanderthal care stă în întuneric, lucrează pe Linux și iese la lumină doar în pauza de masă, când încearcă să explice colegilor ce mișto sunt Vim, BASH sau alte chestii din astea bătrânești.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

