Skip to content

Ca vineri. Permis. Tinerețe

15 February 2012

Ca vineri

Mi-am revenit puțin după weekendul de muncă intensă, am dormit bine ultimele două nopți și acum totul a revenit la normal. Atât doar că, din cauză că am ratat weekend-ul, mă simt ca vineri. Așa m-am simțit toată ziua. Încă nu îmi vine să cred că e abia miercuri și mai am încă două zile de muncă.

Cred că voi face un mic beer Friday deseară oricum, în așteptarea weekendului.

Permis

Plus că, de fapt, în weekend trebuie mers la cumpărături, trebuie să am grijă de Ada, trebuie tot felul de chestii… Deci nu e un weekend de leneveală și relaxare. Abia așteptăm să își ia soția permisul de conducere. Ca să accelerăm procesul, plănuim să meargă la ore de condus și în timpul săptămânii, așa că voi tătic de servici și mai des decât acum.

Tinerețe

Cred că v-ați săturat să citiți cum îmi plâng de milă. Adevărul e că trecem (atât eu cât și soția) printr-o perioadă foarte obositoare. Noroc că suntem încă suficient de tineri ca să facem față. Degeaba tot spun eu cât de bătrân mă simt, adevărul e că prefer să ne chinuim acum și peste câțiva ani să avem mai multă liniște și pace decât vice-versa. Pentru că acum avem energie pentru asta.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

