Skip to content

Valentine’s Day

15 February 2012

Ieri a fost Valentine’s Day. E ciudat cu Valentine’s Day pentru că într-un fel e o sărbătoare complet aiurea și vrei să o ignori. Dar nu poți să o ignori ostentativ, gen ”Ce prostie! De ce nu sărbătorim Dragobetele FTW?”, că e penibil. Așa că o ignori așa, mai în liniște. Atât doar că riști ca partenerul să aștepte totuși ceva, o mică atenție. Nu soarele și luna (nici nu vă închipuiți câte reclame la diamante au fost la TV în perioada asta) dar ceva acolo.

Și am stat să mă gândesc ce aș putea eu să iau? Flori? Ciocolată? Cam banal. Toată lumea ia astea (la propriu – aseară când am fost la magazin era o coadă imensă la flori). Noroc că am avut o idee genială: i-am luat soției o FAMNIG HJÄRTA de la Ikea. O pernă în formă de inimă, cu mâini:

Mi se pare un cadou foarte potrivit pentru ocazie🙂

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

