Skip to content

Hoții

17 February 2012

Ieri când m-am dus să duc gunoiul am găsit o hârtie lipită pe acolo de, bănuiesc, un colocatar, cum că s-au furat diferite chestii din mai multe storage units, și că să vedem de unit-ul nostru și să merge să ne plângem la proprietarii clădirii. Storage units astea, pentru cine nu știe, sunt niște cămăruțe de 1.5/1.5/2 metri, încuiate cu cheie, unde îți pui lucrurile care nu îți mai încap în apartament. Noi ținem acolo diferite chestii gen biciclete, decorații de Crăciun, genți, cutii cu tot felul… La fiecare etaj există câte o încăpere cu storage units.

Ei bine astăzi, urmând instrucțiunile de pe bilet, am fost și noi să vedem dacă ne-au călcat hoții. Se pare că da – dar e destul de ciudat. Din câte ne dăm noi seama, lipsește doar o geantă de voiaj mare (goală) și arăta ca și cum cineva a cotrobăit pe acolo. Am găsit, în schimb, o geantă de voiaj mai mică, pe care nici eu nici soția nu am mai văzut-o niciodată, cu o adresă pe ea care nu e a noastră. Culmea că bicicletele nu au dispărut, deși sunt mult mai valoroase. În orice caz, mâine dimineață mergem să facem scandal – pentru că nu e normal să ne umble nimeni prin lucruri – și să vedem cum găsim proprietarul genții care a ajuns în posesia noastră.

În altă ordine de idei – WTF? Adică sunt puțin dezamăgit. Că în România la toată lumea îi e frică de hoți dar nu cred că personal mi s-a furat nimic niciodată. De când am venit în State – încă în Redmond care ar trebui să fie zonă bună – o dată mi-au spart mașina, acum ne-au umblat în lucruri… Ce naiba?

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

