Skip to content

Timp

17 February 2012

Nu știu, parcă nu mai am timp deloc în ultima vreme. Vin de la servici, fac ce fac, gen cină, joacă cu Ada, alte cele și se face noapte. Și mă pun în pat rupt de oboseală, și e gata.

Și aș avea atâtea de făcut – am proiecțelele mele personale la care nu am mai meșterit demult, am niște idei pe care nu am timp să le programez…

Culmea că nici nu dorm bine. Adică mă bag în pat pe la ora 10 dar, nu știu exact de ce, nu reușesc să adorm înainte de 12-1. Fie stau și mă dau pe internet fără scop, fie închid electronicele, decid hotărât să adorm și mă zvârcolesc în pat ca un vierme. Tot nu vine somnul. Și nu înțeleg de ce. De la stres? Nu cred, pentru că nu mă simt stresat. Ba chiar sunt proaspăt lăsat de fumat și sunt mult mai zen decât mă așteptam. Oare am ajuns în halul ăla de oboseală în care nu mai pot dormi bine de somn? Să fie cafeaua de vină? De obicei beau de dimineață o halbă mare de cafea. Bine, exagerez puțin, nu chiar o halbă, dar o cană mare-mare. Am zis că aia o fi de vină și astăzi am sărit peste cafeaua de diminieață, am băut niște cafea din aia slabă de la dozator la servici. Tot s-a făcut târziu și tot nu îmi vine încă să dorm…

Am nevoie de o vacanță. Păcat că nu am nici timp – chestii de făcut la servici, nici pașaport – că e dat la reînoit, abia prin aprilie-mai îmi vine. Dar zău că imediat ce mă văd cu pașaport o tai până în Canada pentru câteva zile – Vancouver, Whistler, poate Victoria. Nu se mai poate în halul ăsta!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

