Skip to content

Ardei umpluți

19 February 2012

Nu, nu dau rețetă de ardei umpluți. Vreau, în schimb, să povestesc cum ardeii umpluți au devenit una din mâncărurile mele preferate. Să vedeți de ce. Mâncarea la cantina de la mine de la servici nu este cea mai grozavă mâncare din lume. În afară de taco salad. Taco salad îmi place foarte, foarte mult, chiar mai mult decât la câteva restaurante mexicane unde mi-am comandat aceaști chestie. Doar că taco salad nu se servește decât marți și vineri. În rest, te descurci cu ce găsești. Eu mânc de obicei fie salate (când țin dietă), fie sandwichuri (când nu țin dietă). Pentru că majoritatea mâncărurilor servite acolo nu mă încântă.

Pe urmă mai este chestia aste de cultural exchange sau cum îi zice, unde în fiecare zi servesc mâncare specifică unei anumite țări. Câteodată e mâncare indiană (oribilă, toți indienii de la mine din echipă au spus asta și eu, ca fraierul, nu i-am crezut și am încercat), câteodată e mâncare thailandeză (tot așa, mult mai nasoală decât la restaurant) și tot așa. Băi și văd eu într-o zi ardei umpluți – cred că erau considerați mâncare americană. Adevărul e că nu eram mare amator de ardei umpluți când eram în România dar acum, având în vedere că nu mai mâncasem așa ceva de ani de zile, am zis că să încerc. Și vreau să spun că a fost o porție atât de mică și au fost atât de prost făcuți, că m-am întristat.

După prânz, am rămas cu poftă de ardei umpluți, așa că ajuns acasă am rugat-o pe soție să facă. Și i-au ieșit atât de bine că am mai pus-o să facă de vreo trei ori de atunci. Ea deja s-a scârbit de ei. Eu am luat rețeta, data viitoare am să-i fac eu. Și uite ajung unele mâncăruri pe lista mea de preferate – pentru că le văd la servici la cantină, sunt dezamăgit de cum le prepară acolo, dar îmi rămâne gândul la ele. Chestii de care abia mă atingeam în România.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

