Skip to content

Coșmaruri

19 February 2012

Noaptea asta am visat că dădeam ceva lucrare de control la franceză. Și eu, cum nu am mai auzit/citit/vorbit/scris franceză de mulți ani de zile, eram transpirat tot că nu mai știam să scriu absolut nimic. Groaznic.

Am avut un vis asemănător când am fost în România, că vorbea fratele meu de examenele lui și chestii și am visat că trebuia să mă asculte la română din ceva carte pe care nu o citisem.

Și vreau să spun că e atât de mișto când am câte un vis din ăsta, mă trezesc și realizez că de fapt s-a terminat, că nu mai dau nicio lucrare și nu mă mai ascultă nimeni la nimic… Susțin sus și tare că, indiferent cât de greu e la servici, nimic nu se compară cu stresul din școală. Cel puțin asta e părerea mea. Pentru că la servici fac ce îmi place și prefer să muncesc pe brânci la ceva interesant decât să mă chinui să mulțumesc o duzină de profesori, fiecare cu ale lui.

Așa că uite și un avantaj adus de vârsta ”înaintată” – acum doar visez urât despre lucrări de control.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

