Skip to content

Mass Effect 3

19 February 2012

Țin minte că mai demult, când îmi făceam internship-ul aici, vorbeam cu colegii despre jocuri. Eu nu mă mai jucam pe calculator de câțiva ani și nu îmi luasem XBox încă. Doi dintre colegi, culmea, destul de înaintați în vârstă, aveau console și erau mari fani Halo. Și rămăsesem șocat când nu mai știu cine mi-a zis că sunt unii atât de întrăiți că își iau liber când se lansează câte un joc și stau acasă să-l termine.

Ei bine între timp mi-am luat și eu un XBox, m-am jucat niște jocuri – unele mai proaste, unele foarte bune – și acum îi înțeleg perfect. Pentru că luna viitoare apare Mass Effect 3. Am mai scris despre jocul ăsta și că am jucat Mass Effect 2, care mi s-a părut bestial. Nu cred că există un SciFi geek care să nu îl aprecieze. Și se pare că nu sunt singurul care crede asta: http://io9.com/5886178/why-mass-effect-is-the-most-important-science-fiction-universe-of-our-generation.

Da, pentru Mass Effect 3 mi-aș lua și eu liber. Doar că, din nefericire, nu cred că acasă voi fi lăsat să mă joc de data asta. Trist. Încă încerc să găsesc o soluție.

From → hobby

Leave a Comment

Leave a Reply

