Skip to content

Despre stat

22 February 2012

Știți ce a descoperit Ada în ultima vreme? A descoperit că îi place să stea pe scaune. Cred că și-a dat seama că e mai mișto cu spatele rezemat de ceva, așa că acum se tolănește pe unde apucă. Like a boss.

De exemplu eu stau comod și relaxat pe recliner-ul meu. Ea vine, îmi dă târcoale, întinde mânuțele, face gălăgie – îmi dă de înțeles că vrea să o iau în brațe. Ăsta e pasul 1. Ajunsă în recliner la mine în brațe, face ce face și se pune lângă mine, în puținul spațiu rămas (din nefericire fundul meu ocupă majoritatea fotoliului). Pe urmă începe să se sucească și să se agite acolo, ca să îmi dea de înțeles că nu încăpem amândoi cum trebuie. Fază la care trebuie să mă dau jos. Atunci ea îmi ea imediat locul, se pune frumos cu spatele de spătar și e foarte foarte fericită. Eu ajung să stau pe jos și să o păzesc să nu cumva să cadă de acolo.

Soția mi-a povestit cum, odată, nu voia să se dea jos din scăunelul ei. Că i-am luat mai demult un scăunel din ăla de bebeluși, de îl pui pe un scaun normal, ca să stea la masă. La început nu voia nicicum să stea acolo. Apoi stătea cât timp păpa, apoi începea să se agite să o dăm jos. Cică ultima dată a plâns când a vrut soția să o dea jos – acum vrea să rămână în scaun.

Ca să vedeți evoluție – de la târât la umblat, de la umblat la șezut.

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

