Skip to content

Măcar dorm

22 February 2012

Am trecut printr-o perioadă puțin mai agitată la servici. Și la un moment dat am stat două nopți ca să lucrez. Pe urmă nu știu exact de ce – stres, cafea – nu am mai reușit să adorm înainte de ora 12-1 zile la rând. Deci am fost cam epuizat tot timpul. Și când eu sunt obosit, toată lumea e obosită. Bine, nu chiar. Soția e obosită. Că dacă sunt dormit bine și am o zi ușoară la lucru, vin acasă și abia aștept să o iau pe Ada să o smotocesc și să o las pe ea să se odihnească. Când sunt obosit și stresat, vin acasă și vreau să fiu lăsat în pace să zac. Am spus deja că avem nevoie de o vacanță.

Ei bine cred că m-a ajuns oboseala sau ceva – în ultimele două nopți am dormit ca un zmeu. Culcarea pe la 9-10, somn până dimineața pe la 7. Parcă tot sunt obosit, la lucru tot mai este ceva stres, dar măcar dorm. Dorm de n-am treabă…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

