Skip to content

Mass Effect 3. Pentru ultima dată. Promit.

22 February 2012

Mai scriu un post despre Mass Effect și gata. Promit. Eventual impresii după ce îl termin.

De ce trebuie să mai scriu un post? Pentru că bastarzii îl promovează la greu acum, pentru că va fi lansat luna viitoare. Și eu sunt fan, și pentru că i-am dat Like la Mass Effect 2 pe Facebook, acum găsesc în news feed și ca top story în Flipboard toate anunțurile lor cu trailere, oferte și alte chestii. Și am realizat că eu nici nu știu toată povestea că nu am jucat Mass Effect 1, doar 2. Că l-am luat doar pentru că era foarte lăudat. Și da, după ce l-am terminat mi-am dat seama că e bestial. Și l-am mai terminat odată. Și acum, dacă stau să mă gândesc, nu e vorba numai să joc a treia parte, ar trebui să joc și prima. Și, ca să nu le joc într-o ordine aiurea – 2-1-3 sau 2-3-1, ar trebui să mai joc și 2 odată. Deci asta vine cel puțin o săptămână. De unde atâta timp?

Și totuși:

From → hobby

Leave a Comment

Leave a Reply

