Skip to content
Tags

Haywire, Safe House și Machete

25 February 2012

Am văzut acum câteva săptămâni Haywire, care a fost destul de drăguț și action-packed – spy vs. spy din ăla în care tot filmul se trădează unii pe alții și personajul principal, jucat de Gina Carano, fuge, se bate și împușcă. Scenele de luptă corp la corp mi s-au părut ciudate. Am înțeles că Gina Carano a fost luptătoare MMA și, într-un fel, într-adevăr tehnicile folosite au fost mult mai realiste decât în alte filme pe care le-am văzut (adică kickboxing și BJJ). Pe de altă parte, tanti Gina parcă se mișca cu încetinitorul, ca să nu rănească pe nimeni… În fine, e ușor de trecut peste asta și în rest filmul e OK. Nu în sensul că va lua oscar, în sensul că e un film de acțiune distractiv.

Astăzi am ajuns la cinema să văd Safe House. Iarăși spy vs. spy, de data asta cu un fost agent experimentat și periculos, jucat de Denzel Washington și un agent tânăr și naiv, jucat de Ryan Reinolds. Filmul a fost acceptabil, atât doar că mă așteptam la mai mult – mă așteptam la Training Day. Nu a fost Training Day. Multe împușcături, multă alergătură, același stil ca Haywire. Parcă s-ar fi putut mai bine.

Tot astăzi am văzut la TV Machete. Machete mi-a plăcut mult. Pentru că e regizat de Robert Rodriguez, și se simte influența lui Tarantino. Despre un mexican care taie pe unii și pe alții cu macete. Mi-a plăcut mult pentru că filmul nu se ia în serios și, deși are niște faze violente cu sânge și mațe, e și extrem de comic. Recomand, pentru cine gustă stilul (From Dusk Till Dawn, Planet Terror).

Și dacă tot am ajuns la cinematograf am mai văzut și niște trailers la filme care vor apărea în curând, din care două SF-uri mi-au stârnit interesul. Primul e Battleship. Altă invazie extraterestră, dar mie chiar îmi plac astea. Plus că joacă Liam Neeson. Deși am înțeles că e inspirat după jocul Battleship – da, ăla de se joacă cu pix și hârtie, când pui niște ”nave” pe o tablă de 10/10 și încerci să scufunzi navele adversarului înainte. Asta mă face puțin sceptic.

Al doilea film în schimb, Prometheus, sună extrem de promițător. Pentru că e un SF/horror regizat de Ridley Scott. Ridley Scott, dacă nu știți, e nenea ăla care a inventat Alien. După ce am văzut reclama, am citit puțin pe net când am ajuns acasă despre film. Am înțelesc că inițial se voia un prequel la Alien, dar că Ridley Scott a decis că numele a fost diluat prea mult de toată seria Alien vs. Predator și chestii. Așa că povestea nu va fi despre Aliens. În schimb am înțeles că H.R. Geiger e implicat în partea vizuală (H.R. Geiger a luat un oscar pentru design-ul din Alien). Așa că abia aștept luna iunie😀

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

