Skip to content

Ies dinţişori!

28 February 2012

Greu cu asta mică în ultimele zile. Mai mult pentru soţie decât pentru mine, că eu sunt plecat la servici. Dar am mai explicat că dacă unul din noi nu e în formă, ne e greu la amândoi🙂

I-au ieşit 3 dinţişori deodată la asta mică. A ajuns la 7 după ultima numărătoare. Şi săraca e atât de necăjită când îi ies dinţişori – o dor gingiile. Şi atunci e supărată şi plânge tot timpul şi nu ai cum să o distrezi. Şi ronţăie tot ce prinde şi îi curg băluţe peste tot. Şi nu vrea să mânce şi nu vrea să doarmă.

Ăştia trei dinţişori au ieşit săptămâna trecută. Astăzi iară a avut o zi din asta teribilă şi mă întreb câţi îi mai ies şi când se va termina povestea. Că e chinuită şi îmi pare rău de ea. Şi plânge şi face urât şi îmi pare rău şi de noi.

From → baby girl

2 Comments
  1. FLORENTINA permalink

    SUNT GELURI CALMANTE PENTRU GINGII, IBUPROFEN, IN UNELE CAZURI MEDICII POT PRESCRIE COMPUSI CE CONTIN ANESTEZIC LOCAL SI GLICERINA.

  2. vladris permalink

    Da, îi dăm Ibuprofen, dar tot ne chinuim.

Leave a Reply

