Skip to content
Tags

Lrn 2 Social

28 March 2012

Acum e la modă să social. Să Facebook și să Twitter și să Goolge+ (hahaha, nu). Atât doar că nu toți înțeleg cum se face asta exact. Ce a inspirat postul ăsta? Păi ne-au pus proprietarii clădirii în care stăm un afiș în lift care zice ”Become a fan of your community” și că să le dai Like pe Facebook. Și, cineva care gândește ca mine dar nu e atât de leneș, a pus într-o zi peste afiș un post-it pe care scria ”And what do we get?”. Păi nu? Adică eu îți dau Like și îți fac reclamă gratis, că toate conexiunile din rețeaua mea socială văd că mie îmi place de tine de nu mai pot. Tu te alegi cu potențiali clienți. Eu cu ce mă aleg? Cu spam în newsfeed.

Și asta îmi aduce aminte de un articol pe care l-am citit mai demult, despre cum a vrut McDonald’s să își facă o astfel de campanie pe Twitter și a îndemnat lumea să scrie chestii despre ei cu hashtag-ul #McDStories. Și apoi s-au apucat oamenii să scrie, chestii ca:

One time I walked into McDonalds and I could smell Type 2 diabetes floating in the air and I threw up. #McDStories

Aici e ce am regăsit pe scurt despre asta.

Așa că dragi companii, învățați să social. Că dacă nu doar vă faceți de râs.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

