Skip to content

Dieta: reloaded

2 April 2012

Mi-am luat inima în dinți și m-am urcat în sfârșit pe cântar sâmbătă. Ouch. M-am îngrășat ca un porcușor. Da, am fost obosit, nu am mai avut energie să fac sport și putere de concentrare să mănânc sănătos, dar totuși. A cam venit momentul să mă apuc din nou de mișcare și de fructe. Că nu se mai poate.

Am să pot în sfârșit să fac ce făceam astă vară: mers pe jos la servici. Am mai scris despre asta. Sunt vreo cinci kilometri. E mișcare. Și îmi place foarte mult că e relaxant. Fără calculator, fără stres… Problema astă vară era că drumul îmi ia cam o oră. Dus-întors vine 2 ore + cât trebuie să stau la servici… pierd prea mult timp. De data asta însă pot să merg pe jos și să fiu adus acasă cu mașina. Mi-am propus să fac asta de cel puțin două ori pe săptămână. Plus două ore de BJJ și ceva treadmill, eu zic că e suficientă mișcare.

Și mă apuc din nou de ceva mâncare mai sănătoasă – mai multe fructe și legume, mai puține bufete indiene și chinezești. Să vedem ce iese de data asta.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

