Skip to content

Refacere

2 April 2012

Știți ce am făcut weekendul ăsta? Nimic! Primul weekend după multă, multă vreme, când soția nu a avut lecții de condus. Așa că am zăcut prin casă și m-am refăcut. Ce fain e să fii odihnit. Mai vreau câteva weekenduri din astea.

Ne gândeam mai demult să dăm o fugă până în Vancouver după ce se termină nebunia cu școala de șoferi dar ne-am răzgândit. E cam nasol cu asta mică pentru că dacă nu e acasă în pătuțul ei tot timpul are probleme cu somnul. Am zis că decât să mergem în Canada și să nu putem dormi un weekend, mai bine stăm acasă. Mie îmi convine mai mult așa.

Plus că săptămânile trecute am rezolvat o mare parte din chestiile care  îmi stăteau pe cap: am dus mașina la inspecția de 2 ani, mi-am făcut taxele, chestii din astea… Mai sunt câteva de făcut, dar nu mă apuc până cel mai devreme weekendul viitor.

M-am odihnit. Și e bine.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

