Skip to content

Restart

21 May 2012

A cam venit momentul să mai scriu ceva, nu? M-am oprit brusc. Mass Effect a fost de vină. M-a ținut mai mult decât am crezut. M-am jucat de mi-a ieșit pe urechi. Pe urmă a venit o perioadă cu mai mult de muncă la servici și uite așa au trecut săptămânile…

Nici nu s-a întâmplat mare lucru între timp. Muncă, joacă cu Ada, somn… Ea începe încet-încet să vorbească – acum zice ”papa” când vrea mâncare și a învățat să spună sus/jos când vrea să fie urcată undeva sau dată jos. Bine, ea spune ceva gen ”gius”, care ține loc și de ”sus” și de ”jos”, dar măcar începem să ne înțelegem.

În rest nu e mare lucru de zis – am început să mergem toată familia în plimbări lungi de câteva mile în weekend. Adică timp de două weekenduri. Prima dată am fost pe un drum din ăsta foarte frumos, peste dealuri. A doua oară am făcut o drumeție până la fabrica de bere (da, am descoperit că la 5 mile de casa noastră e o fabrică de bere :D), doar că era o zi foarte foarte însorită de ne-a prăjit soarele și pe mine și pe soție. Weekendul ăsta nu ne-a mai venit să ieșim la soare, ne-am făcut plimbarea prin mall…

A venit vara… Bine, nu azi, azi e urât și înorat și plouă, dar în general a venit vara. E soare și cald. Am trecut de la bere brună la bere blondă.

Cea mai mare veste, pe care am aflat-o și eu abia săptămâna trecută, e că la vară merg pentru o săptămână în Beijing. În interes de servici. Abia aștept.

Și cam asta ar fi. Mă apuc din nou de scris. Că e o chestie de obișnuință. Când abandonez treaba pentru câteva zile îmi iese din rutină și pe urmă nu îmi mai vine să scriu și uite așa se face pauza lungă de săptămâni. Dar de scris încă știu scrie. Și e momentul să mă apuc din nou.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

