Skip to content

Build-a-Bear

23 May 2012

Weekendul trecut am fost la mall și până soția a intrat să își cumpere chestii din ceva magazin, eu m-am învârtit cu Ada pe acolo. Este un magazin care se numește Build-a-Bear Workshop. Am trecut de multe ori pe lângă el dar de data asta am zis că să intru să văd care îi faza. Că era plin de copii și m-am gândit că poate găsesc ceva să o distreze pe asta mică.

Vreau să spun că e bestial – îți asamblezi un ursuleț de pluș. În mai mulți pași – Pick me, Stuff me, Dress me, Name me (și încă vreo trei pe care i-am uitat). Adică prima dată mergi și îți alegi muțunachele ne-umplut dintr-o cutie – și sunt tot felul de ursuleți, iepuri, pisici… Pe urmă poți să îl faci să vorbească, îți alegi ce anume vrei să zică. Pe urmă alegi umplutura din mai multe găleți etichetate cu grijă, dargoste etc. Pe urmă îi îmbraci – sunt rafturi întregi de hăinuțe pentru ei – și la final le dai nume și le tipărești un certificat de naștere.

Mi se pare bestial (eu oricum fiind amator de jucării de pluș). Abia aștept să mai crească Ada puțin să o ducem acolo. Cred că o să fie o experiență grozavă pentru ea. Atât doar că acum e prea micuță și nu pricepe mare lucru, mai trebuie să așteptăm câțiva anișori…

From → baby girl

Leave a Comment

Leave a Reply

