Skip to content

Curățenie

4 June 2012

Continuând pe drumul meu spre Zen, fac curățenie. Peste tot. Pentru că cineva mi-a zis mai demult că, cu cât ai mai multe chestii de făcut, cu atât realizezi mai multe. Și eu am trăit pe principiul ăsta. Și într-adevăr, când nu îți mai vezi capul de treabă, duci o grămadă de chestii la capăt ca să mai scadă presiunea. Dar e stresant. Și până la urmă nu toate chestiile astea sunt importante. Am decis să mă concentrez pe mai puține chestii.

Pentru că e bine câteodată și să te plictisești. De fapt am ajuns la concluzia că de aia mi se părea mie viața atât de mișto și de liniștită când eram în Canada. Pentru că nu aveam o mie de chestii de făcut la servici, că eram nou angajat; nu aveam bebe acasă – și aveam zile în care mă plictiseam și trebuia să îmi caut distracție. În ultima vreme a devenit totul prea palpitant.

Lăsând la o parte filozofia, practic am făcut deja niște ordine și curățenie și voi continua să fac. Până mă plictisesc. De exemplu mi-am refăcut regulile din email astfel încât să nu primesc în inbox decât emailuri importante, restul să se ducă în alte părți și să nu am tot timpul notificații că am 20 de mesaje necitite. Și, anunțul la care voiam să ajung: am să renunț la o grămadă de site-uri și am să mut totul pe Tumblr. WordPress self-host e mai nasol ca WordPress.com. Care e și el destul de nasol. M-am săturat și de Twitter și de Facebook și parcă și aici e nevoie de curățenie. Așa că am să consolidez totul pe Tumblr – blog (de pe WordPress), poze cu Ada (de pe Facebook), link-uri (de pe Twitter). Să am eu locșorul meu pe web, nu 10 servicii care să mă bată la cap cu notificări. Adresa va rămâne vladris.com. Am încercat în weekend să migrez datele dar, desigur, ceva nu merge cum trebuie, așa că nu mă stresez. Blogul ăsta va putea fi accesat cu adresa veche – vladr.wordpress.com.

Și în loc să citesc ziduri de Facebook și ciripeli pe Twitter, am să citesc o carte. Și sper că voi avea mai mult timp să scriu pe blog.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

